ВСП «Сєвєродонецький політехнічний фаховий коледж СНУ ім.В.Даля» знають не тільки на Луганщині, його випускники працюють у всіх регіонах України та за кордоном.
Сьогодні коледж – це сучасні аудиторії, кабінети, лабораторії, 5 комп’ютерних класів, більше 100 одиниць сучасної техніки, бібліотека з 60 тис. екземплярів книг та повним комплектом періодичних видань, гуртожиток на 360 місць, спортивний комплекс з тенісним та тренажерними залами.
60 років коледж готує молодших спеціалістів та фахових молодших бакалаврів за денною та заочною формами навчання (видає дипломи державного зразка та атестати про повню загальну середню освіту).
Студенти, що навчаються в коледжі, мають можливість отримувати непереривне багаторівневе навчання у Східноукраїнському національному університеті імені Володимира Даля,починаючи з другого курсу денної форми навчання та з третього курсу заочної форми навчання, тим самим скорочуючи загальний термін навчання у закладі вищої освіти.
Підготовка фахівців відбувається за державним замовленням та за кошти фізичних або юридичних осіб в межах діючої ліцензії на надання освітніх послуг.
Якщо Ви маєте бажання вчитися та отримати сучасну професію, твердо зорієнтовані на успіх і благополуччя, готові зробити перший крок до своєї мети, то ми завжди чекаємо Вас у Сєвєродонецькому політехнічному фаховому коледжі.
09 січня 2024 року в онлайн-режимі відбулося засідання методичного об'єднання викладачів української філології та зарубіжної літератури закладів фахової передвищої освіти (ЗФПО)Луганської області.
Спільноту привітала методист Ради директорів ЗФПО Луганської області Кадацька Л. В., зазначивши про відновлення функціонування Ради директорів ЗФПО Луганської області та методичних об'єднань (МО).
Голова МО, Сергієнко Л. В., к. п. н., викладач української філології ВСП «Лисичанський педагогічний фаховий коледж ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», окреслила загальні тенденцї, навчальні стратегії отримання освітніх послуг у воєнний час, зазначивши, що система освіти в Україні стикається з викликами, які потребують адаптації до нових реалій, забезпечення якісної освіти вимагає не лише збереження рівня навчання, але й інтеграції новітніх підходів, які можуть бути застосовані в дистанційній та змішаній формах навчання. Сьогодні дистанційна освіта стала важливим засобом розв’язання геополітичних завдань, а сучасному суспільству потрібна масова якісна освіта.
Нині у виграші ті заклади освіти, які змогли налагодити навчання за два роки карантину на дистанційних платформах, а викладачі апробували інтерактивні форми та інші дистанційні форми навчання.
В умовах війни і після неї безумовне вміння викладача нести знання здобувачів освіти у потрібному руслі – розвитку метанавичок, або універсальних навичок. Уміння вчитися, тримати увагу і пам'ять, орієнтуватися в численних інформаційних потоках і мислити критично та творчо – це ще донедавна намагалися сформувати в здобувачів освіти викладачі.
Майже в усіх освітньо-професійних програмах закладено вміння здобувача освіти працювати за умов невизначеності, гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях. Це і є життєво необхідні навички.
З часом метанавички допоможуть здобувачу освіти бути готовим до несподіваних змін, вміти приймати рішення на межі міжпредметності; це уміння постійно адаптуватися й змінювати свою професію за вимогами свого місця роботи або нового виробництва.
Дистант сьогодні найбільш ефективна форма навчання в умовах, що склалися. Головне, щоб викладач не дистанціювався, а системно виходив на зв’язок, бо від його майстерності залежить суб’єкт-суб’єктна форма навчання, цим самим він збереже унікальність спільноти закладу освіти на майбутнє.
До обговорення означеного питання активно долучилися члени МО.
Працюємо заради майбутнього освіченого покоління! Заради Перемоги, яку маємо виборювати під вибухами від ракет, снарядів.
Дякуємо м.Дніпро за прихисток! Час нам рухатися далі!