Циклова комісія спецдисциплін ГМБ та АТ
Мета діяльності циклової комісії:
Впровадження особистісно-орієнтованого навчання з позицій гуманізації й демократизації навчально-виховного процесу, використання в навчальному процесі інтерактивних форм і методів, розвиток професійного інтересу до обраної спеціальності.
Досягнення цієї мети здійснюється таким шляхом:
- впровадження інтерактивних та інформаційно-комунікативнихтехнологій навчання;
- удосконалення методичної роботи кожного викладача-члена комісії;
- підвищення кваліфікаційного рівня викладачів, вивчення, узагальнення і розповсюдження передового педагогічного досвіду, застосування нових педагогічних технологій;
- вдосконалення навчально-матеріальноїбази та розробкиметодичнихрекомендаційзвикористаннянаочнихпосібників та інформаційно-комунікаційних технологій;
- ефективної організації самостійної роботи студентів;
- удосконалення різних форм організації роботи циклової комісії.
Основні напрямкироботи циклової комісії:
- надання студентам знань про конструкцію, обслуговування та ремонт обладнання, конструкторську та ремонтну документацію;
- розробка студентами під керівництвом викладачів комісії проектів по розробці капітального ремонту обладнання підприємств галузі з використанням новітніх технологій та сучасних вантажопід’ємних пристроїв, слюсарних інструментів та інших приладів в організаційні технічні заходи;
- проектування та моделювання студентами під керівництвом викладачів комісії безпечних, надійних, методів в організації демонтажних, монтажних та ремонтних робіт;
- навчити студентів основам технічних знань, здатності науково організувати свою працю, здобувати нові знання, розвивати просторову уяву;
- застосування студентами підкерівництвомвикладачівцикловоїкомісії, умінь з автоматизованогопроектування для виконанняграфічноїчастини курсового та дипломного проектування;
- залученнястудентськоїмолоді до навчально-дослідноїроботи у рамках науково-практичнихконференцій та семінарів з тематики цикловоїкомісії.
- формування навичок по роботі з довідниковою, технічною літературою, обґрунтування вибору обладнання, оформленню технічної документації;
- формування технічної мови та мислення;
- формування у студентів розуміння, що процес навчання супроводжує професійну діяльність протягом усього життя;
- розробка навчально–методичних комплексів дисциплін;
- впровадження різноманітних форм і методів навчання студентів, пошук нових методіввикладання, використання новітніх інформаційних технологій під час проведення занять,розвиток інтелектуальних, пізнавальних, творчих організаторських здібностей студентів;
- підвищення професійної майстерності викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання;
- розвиток творчих здібностей студентів: проведення конкурсів майстерності, конкурсів стіннівок, тижнів циклової комісії.
Склад циклової комісії