Адаптаційний тренінг для здобувачів спеціальності 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології кафедри комп'ютерно-інтегрованих систем управління.

Гру. 8, 2021

Юлія Олександрівна Бохонкова

Як допомогти здобувачу вищої освіти адаптуватись до нових умов навчально-виховного процесу закладу вищої освіти після закінчення школи та вступу до нього?! Процеси соціально-психологічної адаптації і соціалізації людини щільно пов’язані. Умовою і результатом успішної адаптації особистості є сформованість соціально і професійно-значущих засобів спілкування, поведінки та діяльності. Соціально-психологічна адаптація першокурсників розгортається у двох взаємно пов’язаних напрямках. Це, по-перше, адаптація до нових форм і методів навчальної діяльності і, по-друге, адаптація, пов’язана з перебудовою поведінки і діяльності в нових умовах життя. Значущість адаптаційного періоду на перших курсах - дуже важливе питання, яке потребує особливої уваги.

07.12.21 здобувачами вищої освіти четвертого курсу групи ПС-18д спеціальності 053 Психологія кафедри психології та соціології під керівництвом асистента кафедри Марини Кобиляцької, було проведено адаптаційний тренінг для здобувачів спеціальності 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології кафедри комп'ютерно-інтегрованих систем управління. У процесі тренінгу, за допомогою креативних психологічних методик, учасники малювали, спілкувались, посміхались, виконували активні руханки. Було отримано неймовірно позитивні враження завдяки дружній атмосфері. Всі учасники та організатори винесли для себе певні навички як у проведенні заходів такого плану, так і в участі. В результаті проходженні тренінгу було виявлено, що здобувачі вищої освіти різних освітніх програм мають багато спільних інтересів: однакові вподобання в музиці, комп’ютерних технологіях, книгах тощо. Взаємовідносини між факультетами університету дають здобувачам можливість мати нові знайомства, сформувати навички у спілкуванні і розширити світогляд. Сподіваємось на подальшу співпрацю!