«Відновлення переміщених університетів: підвищення конкурентоспроможності, служіння громадам»

Жов. 18, 2022

Юлія Олександрівна Бохонкова

З 4 по 12 жовтня 2022 року завідувачка кафедри психології та соціології, доктор психологічних наук, професорка Юлія Бохонкова прийняла участь у тренінгу «Залучення громад» у межах реалізації проєкту ЄС «Відновлення переміщених університетів: підвищення конкурентоспроможності, служіння громадам» (Project EU «Reinventing displaced universities: enhancing competitiveness, serving communities». 2.4. Training delivery and certification of trainees. Community Engagement (provide online by Advance HE). Тренінг розроблено за конкретними напрямами, визначеними спільно експертами Інституту вищої освіти НАПН України, Британської Ради в Україні (British Council Ukraine), Advance HE та доктором Чарльзом Найтом (Charles Knight), який є академічним керівником та консультантом з досвідом роботи в області викладання і навчання, та підприємництва. ВІн багато зробив для утворення мереж між університетами та зовнішніми установами. Протягом 5 років працював Скарбником у британській доброчинній організації ARVAC, що спонсорувала проведення досліджень і тренінгів на такі теми, наприклад, як організації публічного сектору можуть співпрацювати заради спільного блага та користі. Як освітянин, номінований «найбільш інноваційним викладачем у вищій освіті» у 2016 році. Був директором Центру продуктивності та інновацій Edge Hill University.

Тематика сесій тренінгу була дуже насиченою та включала наступні напрямки роботи:

· Де ми знаходимось сьогодні як університети?

· З якими викликами ми стикаємось, коли обираємо бути civil universities та співпрацювати з громадами?

· Навіщо ставати civil university?

· Що таке успішний civil university?

· Основи успіху.

· Використання інструментів самооцінювання із залученням університетських колег та колег поза межами університету.

Зміст тренінгу було побудовано навколо базових понять, таких, як: “community engagement” і “civil university”. Сесії були організовані за системним принципом і розглядали “community engagement” від засадничих принципів, що забезпечують його успішність, до роботи із студентами, формування партнерств і до оцінювання впливу.

Дякуємо організаторам та колегам за співпрацю.